پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182150
رئيس جديد سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري منصوب شد
تاریخ انتشار : 1394/04/21 12:21:49
نمایش : 1545
در مراسمي، رئيس جديد جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري معرفي و از زحمات رئيس سابق اين سازمان تجليل شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، در اين آيين که در سالن همايش هاي جهاد کشاورزي استان برگزار شد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهاد کشاورزي، استاندار و ربرخي مسولان استاني حضور داشتند.
بر اين اساس با حکمي، حجتي، وزير جهاد کشاورزي از زحمات رستم غيبي در زمان تصدي مسئوليت رياست سازمان تقدير و دکتر ذبيح الله غريب قلعه تکي را به رياست سازمان جهادکشاورزي استان منصوب کرد.


جوادي، معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهاد کشاورزي در اين مراسم با اشاره به اين‌که نيروي انساني سرمايه اصلي هر کشور است، اظهار کرد: در استان و کشور بايد به اين موضوع توجه ويژه شود و ما هم تلاش کرديم طبق قانون ماده 60 بند 10 ، 35درصد حکم استخدامي کارکنان را بر اساس کارايي کارکنان در مشاغل خاص اختصاص بدهيم که با هماهنگي‎هاي به عمل آمده ابلاغ شده است.

جوادي با اشاره به وجود 72 هزار نيرو در سازمان جهادکشاورزي و سازمان‌هاي مستقل، افزود: در آينده نزديک بايد 10 هزار نيرو جايگزين کنيم.

وي اظهار داشت:  يکي از مهمترين برنامه ها و اولويت‌هاي وزارت جهاد کشاورزي اصلاح سيستم آبياري و استفاده از آبياري تحت فشار است که دولت حمايت ويژه اي در اين راستا به کشاورزان ارائه خواهد کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html